Podcast “Δια μέσου…”: Το κοινωνικό marketing και η επιρροή της συμπεριφοράς

Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας σε συνεργασία με τη Βιβλιοθήκη της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και του Κολεγίου Περρωτής δημιουργούν μία σειρά απο podcasts που θα αποτελέσουν έναν κοινό τόπο ανταλλαγής και δημιουργίας ιδεών.

Το νέο κύκλο της σειράς ανοίγει η Ανθή Μπάλιου, Υποψήφια Διδάκτωρ και Ερευνήτρια στο Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Τμήματος Δημοσιογραφία και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μαζί με τον Λεωνίδα Σκερλετόπουλο, ειδικό στο πεδίο του Social Marketing και της επιρροής συμπεριφοράς.

Το marketing ταυτίζει το προϊόν με τις ανάγκες των χρηστών. Από την πλευρά του, το κοινωνικό marketing χρησιμοποιεί τα εργαλεία που εφαρμόζονται στην προώθηση προϊόντων στον εμπορικό τομέα με σκοπό τα άτομα να αποκομίσουν κοινωνικά και ατομικά οφέλη μέσω της επιρροής συμπεριφοράς. Αποτελεί έναν σύντομο οδηγό για την χάραξη κοινωνικών προγραμμάτων και την λήψη αποφάσεων για τη βέλτιστη διαχείριση θεμάτων που ανακύπτουν.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κ. Σκερλετόπουλος, παρουσιάζοντας παράδείγματα, εξηγεί πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα αποδοτικό εργαλείο για την επιρροή της συμπεριφοράς των πολιτών με βιώσιμο, ηθικό και βολικό για το άτομο και την κοινωνία τρόπο.


Ακολουθήστε το “Δια…μέσου” στο Spotify, στο Podbean και στο Amazon Music/Audible.


Scroll to Top