«Σημασία έχει να ψηφίσεις και όχι το τι θα ψηφίσεις» στα Ιωάννινα!

Το Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης διοργάνωσε ειδική δράση ενημέρωσης στα Ιωάννινα, το Σάββατο 30 Μαρτίου 2019. Η καμπάνια ενημέρωσης για τις ευρωεκλογές έγινε με το σύνθημα: «Σημασία έχει να ψηφίσεις και όχι το τι θα ψηφίσεις». Στόχος της δράσης ήταν να ενημερωθούν οι πολίτες των Ιωαννίνων και ειδικά οι νέοι για τις επερχόμενες ευρωεκλογές και τη σημασία της συμμετοχής. Η εκδήλωση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιεί το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης σχετικά με την επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις επικείμενες εκλογές. Οι δράσεις πραγματοποιούνται μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen.

Scroll to Top