«Σημασία έχει να ψηφίσεις και όχι το τι θα ψηφίσεις» στον Βόλο!

Το Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης διοργάνωσε ειδική δράση ενημέρωσης στο Βόλο το Σάββατο 20 Απριλίου 2019. Η καμπάνια ενημέρωσης για τις ευρωεκλογές έγινε με το σύνθημα: «Σημασία έχει να ψηφίσεις και όχι το τι θα ψηφίσεις». Στόχος της δράσης ήταν να ενημερωθούν οι πολίτες του Βόλου και ειδικά οι νέοι για τις επερχόμενες ευρωεκλογές και τη σημασία της συμμετοχής. Στην προσέγγιση και συζήτηση μαζί τους οι νέοι έδειξαν ενδιαφέρον και είχαν πολλές και σημαντικές ερωτήσεις για την ΕΕ, τους ίδιους, τις ευκαιρίες που μπορούν να αξιοποιήσουν αλλά και για τη διαδικασία των εκλογών και ειδικά το ρόλο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η εκδήλωση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιεί το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης σχετικά με την επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις επικείμενες εκλογές. Οι δράσεις πραγματοποιούνται μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen.

Scroll to Top