Δράσεις του προγράμματος #pressEU_NextGen
Τους τελευταίους μήνες το εργαστήριό μας, Peace Journalism Laboratory, του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων,…
Δύο εκδηλώσεις flash mob με τη συμβολή της Ορχήστρας Νέων MOYSA του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και της Μικτής Χορωδίας Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκα,ν το περασμένο Σάββατο, στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο του προγράμματος #pressEU_NextGen. Οι δύο χορωδίες, υπό τη διεύθυνση του Θεόδωρου Παπαδημητρίου,…
▫️ Voting day: May 26 ▫️ Compulsory voting ▫️ Voting age: 17 ▫️ Coinciding elections: Second round of local and regional elections on May 26. ▫️ Voting system: Single national list ▫️ Registered voters: 9,900,403* More at POLITICO.
Μια διαδραστική ματιά στις σπουδαιότερες ανησυχίες των ψηφοφόρων και πώς αυτές εξελίχθηκαν από τις προηγούμενες Ευρωπαϊκές εκλογές. Από το POLITICO.
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, AΠΘ, και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια…
Tο Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσηςέχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις επικείμενες εκλογές. Στο…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσηςέχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις επικείμενες εκλογές.…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, AΠΘ, και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις…
Το Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης διοργάνωσε ειδική δράση ενημέρωσης στο Βόλο το Σάββατο 20 Απριλίου 2019. Η καμπάνια ενημέρωσης για τις ευρωεκλογές έγινε με το σύνθημα: «Σημασία έχει να ψηφίσεις και όχι το τι θα ψηφίσεις». Στόχος της…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, AΠΘ, και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού…
Το Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης διοργάνωσε ειδική δράση ενημέρωσης στα Ιωάννινα, το Σάββατο 30 Μαρτίου 2019. Η καμπάνια ενημέρωσης για τις ευρωεκλογές έγινε με το σύνθημα: «Σημασία έχει να ψηφίσεις και όχι το τι θα ψηφίσεις». Στόχος της…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια…
Το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης έχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην επικοινωνιακή καμπάνια…
Tο Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Tμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσηςέχουν αναλάβει, μέσω του προγράμματος #pressEU_NextGen, την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων, που εντάσσονται στην καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις επικείμενες εκλογές. Στο…
Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το 2019, το #pressEU_NextGen στοχεύει στην ενίσχυση της ευαισθητοποίησης, του ενδιαφέροντος και της γνώσης των Ελλήνων πολιτών για τη σημασία των εκλογών και τα βασικά οφέλη της συμμετοχής στη δημοκρατική διαδικασία με ψηφοφορία. Μέσα από…